Andrea is a German photographer for Street Style, Fashion Shows and Portrait. She is based in Hamburg, Germany. Available for travel around the world. She prides herself in developing a creative and fun concept for private and business clients she works with. Her style is diverse with a documentary edge and just a touch of rebellious flair.  Andrea loves to use the grandeur of outdoor landscape and the striking architecture of the cities in her photography. She is renowned for her creative approach to Fine Art Aerial Photography. Transforming landscapes into breathtaking masterpieces. Central to Andrea´s point of view is the integration of Fashion and artistic expression within her aerial compositions. Together with a team of make up artists, stylists and other experienced image makers she provides the professional edge you need.
 
credit photo of my dog & me: @rankin 

Contact

+ 49 171 524 44 85
moin@andrea-heinsohn.de

Ich wohne mit meiner Familie in Jork, im Alten Land. Umgeben von Obstbäumen, der Elbe und in der Nähe von Hamburg, habe ich meinen Heimathafen gefunden. Nach meiner Schulzeit lebte ich 13 Monate an der Ostküste der USA und entschied mich danach als Flugbegleiterin die Welt weiterzuerkunden. New York ist mein „home away from home“.

Schwimmen, Rad fahren und laufen sind mein Ausgleich zu allem anderen, was mein Leben etwas wilder macht manchmal. Ich stehe früh auf und gehe spät ins Bett.

Im Frühjahr ist mein treuer Freund und Golden Retriever „Jackson“ viel zu plötzlich verstorben. Die Traurigkeit und Dankbarkeit gleichzeitig ein Teil meines Lebens mit ihm verbracht zu haben, hat mich viel gelehrt. Auch, dass ich nicht ohne Hund sein kann. „Jacki“ hat mir jetzt einen neuen Freund geschickt. Ein Golden Retriever Welpe, der endlich wieder mit mir das frühe Aufstehen teilt und die Fröhlichkeit wieder zurück gebracht hat.  Die Familie ist wieder komplett und er kommt mit mir so weit es möglich ist, immer mit.